Torsdag

Nu ska jag snart iväg till skolan. Gud vilken natt, vaknade av att jag var totalt tät i näsan, näsan kändes stor som en fotboll. Men jag orkade inte sträcka mig efter nässprayen direkt. Också gjorde det ont på ena sidan revbenen när jag andades, fruktansvärt jobbigt ont. Till slut när jag legat vaken så blev jag ju kissinödigt, så jag fick gå upp iallafall..då orkade jag sträcka mig efter nässprayen också så jag kunde andas igen, så försvann det onda i sidan också...jätte konstigt.

Inatt drömde jag att jag var på spinning. Jag vill gå ju, men det blir inget ikväll heller. Det är ju jätte kul och jag ka inte fatta att jag inte börjat tidigare, bara få kämpa allt man har till bra musik och roliga människor, sist gjorde det inte ont i knäna heller, så jag hade gärna velat fortsätta spinna nu med jämna mellanrum så det inte kommer tillbaka...men så tyckte inte ödet!

Nu ska ja klä på mig och åka till skolan, imon är jag ledig...göööött!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0