Måndag!

kan ni tänka er. Det är en tjej som har lagt ett bud på mina byxor på tradera, budet är bara på 10 kr men jag tycker det är skit roligt ändå :D tänkt att nån faktiskt vill ha dom! B tycker att jag är löjligt som lägger ut kläder där, och han tycker andra är ännu löjligare som vill ha dom...haha, så säger han inte när jag har tjänat ihop massa massa pengar på detta...mohhahahaha :D

Idag så har jag, alice och wilma vart på getterön. Där fick båda två springa fritt och dom gjorde mig så stolt :) Jag kastade ut lite köttbullebitar som dom fick söka efter också, så nu är dom trötta båda två.
   När vi kom hem så tänkte jag att det faktiskt var dags för tussan att gå ut, hon hade inte vart ute på ungefär 30 timmar. hon ville verkligen inte ut men jag tvingade henne annars så kan det hända att hon smyger ner i källaren och uträttar sina behov, det har hänt förr! När hon till slut sprang iväg över gräsmattan så tänkte nog alice att "woho, kul. JAGA KATT" så hon satte av efter tussan men tussan sprang fort och smet under en av grindarna. Alice kom ju då inte under så det sa pang! Med alice gick det bra, men grinden gick sönder :| låset eller vad man ska kalla det lossnade, som tur var så såg jag detta och sprang ut fort som bare den och hämta in wilma, för jag hade då ingen lust att jaga henne i skogen :) Så nu är B och alice där ute och lagar grinden. Det är skönt att vi har samma tankar när hundarna gör sönder nått "Tråkigt, lite extra arbete..men men, det är dom värda :)"

Jag är så stolt över mig själv. Jag har nämligen gjort matlådor för två dagar, imon blir det lax och citronsås, och på onsdag blir det kåldolmar :D citronsåsen till laxen köpte jag färdig så det var bara in i ugnen lite med dom. kåldolmarna köpte jag också färdiga..bara att steka lite, men jag lyckade göra en god sås till kåldolmarna..det är jag stolt över.. :)



Jag har eldat i kaminen i vardagsrummet hela dagen idag. Vilket innebär att alla elementen stängs av, så jag tycker det är jätte kallt i köket nu...Ska plugga klart sen så ska jag gå in och sätta mig i soffan en stund och värma mig :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

hahaha, hade lika gärna kunnat vara A som sagt så, han tycker också det är löjligt med tradera :)

2009-02-02 @ 20:27:27
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0