vad är det som droppar...

ojojoj, vad onödigt det kändes att åka till skolan idag. De bara stod och pratade om att varberg är så fantastiskt bra ( jag menar, som att vi inte redan visste det ;) ) Mest pratade de om världsarvet grimmeton, Radiomasterna i grimmeton, jag tycker det var riktigt ointressant och funderade på att åka hem, kändes så onödigt att sitta där när hundarna är själva hemma. Men jag stannade kvar och nu har jag kommit hem och ätit och nu ska vi ut i regnet och gå.

Jag börjar bli trött på detta vädret. ändå så har det inte vart så länge :D det var ju snö och kallt innan, men jag gillar inte regn och grått och trist. det gör mig så deppig. Vill inte alls ut och gå, så det är tur att jag har mina älsklingar för annars hade jag nog legat i sängen hela dagarna! vi är tre surtanter som går ut och går nu, haha. Wilma är ju skendräktig och drar som bara den och bryr sig om att lyssna alls, Alice löper ju så hon lyssnar väldigt dåligt, det har hon gjort den senaste veckan. Och jag som redan är depp för vädret blir ju ännu värre när de inte lyssnar på mig. Men jag hörde på tv:n att om man ler när man är sur så blir man glad, om man bara le några sekunder så glömmer man bort det man var sur för. Det gjorde jag i natt när B snarkade, och det hjälpte :) jag började skratta åt mig själv för det måste ju sett så dumt ut när jag låg där och log åt ingenting! Så jag kör på den om hundarna är trotsiga på promenaden också, le och räkna till 10 ;)


Åh vad jag längtar till våren sånna här dagar. Solen skiner och gräset är grönt, på våren uppskattar jag det och kan tänka för mig själv när jag är ute och går att det är så underbart, men på sommaren så har jag glömt att uppskatta det. Ska försöka komma ihåg det till denna sommaren. Igår när jag och b skulle ut med hundarna på kvällen så sa vi att de är annat på sommaren, vissa dagar kan vi inte gå innan 22 på kvällen, för det är för varmt innan dess.. Nu ligger vi i sängen kl 22.

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0