Vad är du beroende av?

Nu när jag körde hem så pratade dom på mix megapol om saker som man är beroende av, inte droger och cigaretter och sånt, utan vad man personligen är beroende av i sitt liv, i sin vardag. Så började jag tänka vad jag är beroende av..jag kom fram till :) :

Hundarna - såklart :) dom förgyller hela min dag varje dag, antingen är dom med mig och vi delar roliga saker tillsammans, eller så är dom hemma och väntar på mig och blir alltid lika glada att se mig och jag blir alltid lika glad att se dom.
AnnaLina Persson! Min vän och klasskamrat. Jag har haft väldig tur som har lärt känna henne för utan henne hade jag nog inte klarat denna utbildningen lika bra. Så skönt att ha henne att bolla med om man undrar över nått. Hon är alltid så lugn, harmonisk, rolig, glad och det smittar, och det får mig att må bra!
Min bil! Lite dumt kanske, men jag hade inte kunnat bo här ute på landet om jag inte hade haft egen bil tror jag. Det är så skönt att kunna åka till olika ställen och gå med hundarna eller åka och göra olika saker utan att åka buss eller låna bil av andra.
Björn! Utan han vet jag inte vad eller vem jag hade varit. Han får mig att må bra och inse saker som är bra att inse. Han kan samtidigt driva mig till vansinne men det kanske är en bra sak...då man inser saker i det sammanhanget..haha. my love iallafall! 

Nu ska jag äta innan jag ska åka til kungsbacka och passa tööösera!  

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Lina

Men Emma då, jag börjar nästan böla här hemma :) Jag tycker absolut samma sak som du, jag hade inte klarat denna utbildningen lika bra om jag inte haft dig min underbara vän! Jag tycker att vi har fantastiskt roligt ihop och när vi skrattar så skrattar vi alltid så gott, vi har samma humor och det är skönt, eftersom det inte är alla som fattar mina skämt, men det gör du fantastiska Emma! :)

2009-02-09 @ 20:30:51
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0