Alice

Idag så har vi varit i stan och gått en promenad, och eftersom vi gick både jag och b så kunde jag ha Alice i koppel. Och Alice betedde sig konstigt idag. Allt var super kul, hundar, bilar, barn, vuxna whoooho kolla mamma skit roligt! Hon drog i kopplet och hade sig, och hade nog blivit döv också. Så jag blev irriterad och fattade inte vad det var med henne, men så slog det mej helt plötsligt när vi gått i ungefär 30 minuter....hon här ju sån här innan hon ska löpa :D

Jag har kammat henne också,  =    =)





haha, om ni bortser från blixten i ögonen, så säger hon (när jag skrattar åt henne) "vadå, jag har inte gjort nått?"
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0