äntligen riktigt med snö...

...jag tror dock inte det stannar så länge. Men jag hoppas det stannar länge, hoppas på att det stannar iallafall tills imon när jag ska vara barnvakt så vi kan åka pulka :)

Jag och Maggan skulle ju ridigt idag, hade tinat lussebullar och allt. Hon skulle ta med varm choklad och b har min bil så hon skulle hämta mig på moppen :D Men det blev inget med det för Cambri som jag får låna hade inga snösulor och då kan man inte rida i snö. Så det var riktigt tråkigt. Men man ska ju se allt positivt har jag hört och då gör jag det :) Så när jag inte ska rida idag så kan jag städa bort julen och sen åka in med vovvarna till breared för wilma har slutat löpa.

Här kommer lite kort från promenaden i snön i morse :)

Det första hundarna gjorde när de såg att det var snö ute var att springa runt och verkligen ta ut svängarna, alice gillar snön, wilma är inte lika förtjust men springa gillar hon ju :)


 

Det måste luktat nått mystigt här för Alice hals blev så lång :)
Så jag citerar min väns dotter som har en känslig näsa "Vad luktar de?"

Lite poosing på morgonkvisten.


 


Våran lilla grisekno, hon är så söt :)



Alice är också söt såklart. Problem att lyfta på tassarna eller?


En soptunna blåste omkull när vi gick förbi, och det är bäst att vara försiktigt för det kan ju vara nått läskigt där inne.



  
Lite skillnad på päls. I Alice päls fastnar alice nån skit eller snö, knappt vatten. Medans Wilmas är helt tvärtom :)














Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Lina

haha...va luktar de? Haha...

Vi har haft det fin fint och imorgon skall jag göra första dagen på eken..vi kanske kan höras i helgen? Hoppas du haft det bra och det var jätte synd att snön är borta :-( kraam

2009-01-08 @ 21:28:53
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0