Barnpassning!

Om en timme åker jag och passar den sötaste lilla flicka :) Vi ska in till annalina och hennes underbara barn och leka, kanske gå ner och ta en fika på stan! Så nu tänkte jag att jag skulle gå ut med hundarna så att de får sig en promenix.

Det händer inte så mycket här nu! På lördag är sista jaktdagen för wilmisen. Och ärligt talat så tycker jag det är skönt, för det har stått så mycket i olika tidningar om vargar som dödar hundar (framför allt jakthundar i drev), och i överlida där b jagar ibland kan det finnas varg, det har ju setts nånstans där omkring tydligen. Usch, jag får ont i magen när jag läser om folk som hittar sina hundar påkörda eller med inälvorna på utsidan när en varg har slitit sönder dom brutalt, jag vet inte vad jag skulle ta mig till om det hände alice eller wilma. Det är när jag tänker på sånt, och att dom faktiskt kommer bli gamla och inte orka längre nån dag, som jag ångrar lite lite att jag skaffade hund..för jag vet inte hur jag ska klara mig utan dom en dag! Jag går runt och oroar mig för sånt, tänkt när jag får barn en vacker dag, jag kommer inte släppa ut dom ur huset ;)


ne nu väntar voffarna :D
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0