Bernergläntans Edith Elith?

Idag så har Alice veterinär besiktigats, och det var inget fel på henne. Hon är lite snuvig efter sin förkylning dock så hon får inte konditions tränas för hårt, så vi får inte springa 5 km med henne eller cykla långa rundor varje dag..och det händer ju väääldigt ofta annars så det var ju vääldigt synd att vi inte kan göra det nu ;)

Ulrica frågade om jag har några namnförslag till Valparna. Så när jag kom hem så har jag riktigt börjat fundera :)
Det ska ju vara namn på E, jag kom fram till ett förslag som jag gillar. Berngläntans Edith Elith. tycker det var vackert, så kan vi kalla henne Edtih. Så när B kom hem så sa jag det till han...nej nej säger han, jag har ett bättre förslag, Bernergläntans Eldiga Elsa. Och det var la fint..men mitt var finare...tycker jag! :D Jag föreslog att vi kompromissar, så det blir Bernergläntans Elsa Elith. Så får vi kalla henne Elsa då. jag tycker Elith var så himla fint :) Kollade på massa namn på http://www.svenskanamn.se/

Nu ska vi snart till in stan och bowla och äta mat. B:s mamma fyller år, idag fyller hon år på riktigt, men i firade henne i lördag och ska fira henne på lördag igen. Hon har ju massa kalas för släkten och vi tycker ju om mat :)

Idag så stod det om fårhagen på breared i varbergsposten. Tyvär tyvär tyvär så kunde vi inte vara med den dagen de tog kort så vi är inte med :( men det är kul att läsa om ändå :) www.varbergsposten.se/Upload/VP_2009_4.pdf


Nu ska ja duscha och fixa mig!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker helt klart Berngläntans Edith Elith, jätte fint, för tänk om det blir en jätte slö valp som växer upp till en liten tjockis som bara sover å äter, då kan den ju inte heta eldiga elsa ;-) Varför inte kalla vovven elith? Super fint tycker jag! Ha så kul ikväll!

2009-01-21 @ 19:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0