borta :O

nu är snön borta minsann. Ingen pulka imon :( Vet inte vad vi ska hitta på då. Jag blir så rastlös av att bara sitta och köra tågbana i 4 timmar. I onsdags när jag passade tjejen så gjorde vi ju faktiskt ett träd också. Hon hade hittat en pappers rulle nånstans så hon ville göra ett träd av det. Så då gjorde vi det :) Vi hämtade pinnar och löv i trädgården och satte fast och det blev så fint så. kanske kan ta kort på det imon när ja åker dit.

Vi var ju på breared innan. Och det var jääätte många hundar. med alice och wilma så var det kanske 15-18 st. Wilma gillade det inte riktigt, hon blir lite nojjig när det är så många och det var några hon inte kände också. men det gick bra ändå, hon såg rätt nöjd ut att bara titta på alla andra, och jag var rätt nöjd för hon höll sig nära mig :D
Alice var vädligt poppis bland två hanar. Och hon brukar säga till hanar som är för närgånga, men det var två som delade på henne och pökade och hon bara stod där som ett fån. Så försökte hon springa lite men då hade hon dom två hängandes efter så det var inte så lätt. Men i vissa stunder gav dom upp och då kunde hon springa och leka :)

Nu ska ja fortsätta slänga ut julen och göra iordning blommorna och ljusen jag köpte i stan innan.

bye bye!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0