...

I morse så gav sig inte hundarna. Så jag la ner lite av alice mat i wilmas skål och lite av wilmas mat i alice skåp så åt dom att äta, så tänkte ja "Ha, jag vann" men så slog det mig att det gjorde jag väl kanske :) undrar hur dom tänker, vi möttes ju på halva vägen kan man säg :D
 
Idag så har jag kammat alice, en rätt stor hög med hår blev det. Hon tyckte det var så skönt att bli kammad på ryggen och på sidorna, det kliar väl lite ner det fälls antar jag :)





När jag kom hem från skolan vid 4 tiden så busade jag lite med hundarna, och alice hon är ett sånt ego. Hon blir så avundsjuk på wilma och den leksaken hon leker med så hon måste ha alla, den hon har duger liksom inte längre när wilma leker med en annan :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0