Fredag!

Idag har jag ju vart barnvakt igen. alltid lika kul. innan jag åker iväg och passar henne så tänker jag att det är så mycket som jag inte hinner med då, framallt då plugg. men när jag väl passar henne så glömmer jag allt det, hon är så underbar :) Idag så var vi ju på donken. Sen så åkte vi och matade ankorna i påskbergsdammen, men det var först inga ankor där...bara måsar. "måsar är dumma, dom tar korvar" , säger flickan då och låter ledsen och besviken att det inte var några snälla ankor där. Så jag fick försöka förklara att dom här måsarna är snälla, det är bara måsarna på torget som är dumma :) Så vi kastade ut pommesfrittes och bröd till måsarna, och jag kan ju erkänna här att jag var lite nervös för måsarna, dom är lite läskiga när dom flaxarna och kommer så nära...men det visade jag ju inte för flickan så klart :) Efter en stund så kom iallafall ankorna. dom hörde väl att det vankades mat så det kom ett helt gäng på en lång rad :) Så vi fick matat ankor också så det blev la bra det :)

  

Imon så ska b och wilma iväg och jaga sista gången för denna säsongen, hihi lite rim där ;), vad jag och alice ska hitta på det vet jag inte..ev. åka in till stan och fixa lite böcker till mig :) annalina är en klippa, vet inte vad jag skulle gjort utan henne. Sen blir det väl en promenad i stan då kanske, om jag vågar visa mig ute med den hunden. Hon ser inte ut som en berner längre. Hennes fluffiga, blanka, tjocka päls är puts väck och nu har hon några ynka grådaskiga tunna hårstrån kvar...!  Värst är det bak på ryggen...fram till här hon fortfarande lite fluffig, så hon ser lite opropesionerlig ut! =)

Här är två favvo låtar jag lyssnar på när jag är ute och går, dom får iallafall mig att gå fortare. =)







Tycker inte låten är super bra, men ashlee är så fin i videon så jag kämpar hårdare när jag tänker på henne ;) sen så är det ett jävligt gött "gå-tempo" i låten också.




Jag fick en tandläkar tid på posten idag. Fre, 13/2. Jag får nog ringa och byta den!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

lustigt för jag känner precis likadant som du, du är min klippa Emma :) Ses imorgon! <3

2009-01-30 @ 23:08:40
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0