Grattis Azra :)

Läste nu på Alice systers kennels hemsida att Azra (Alice syster) är dräktig, jätte roligt :) Hoppas att allt går bra med Azra och Valparna!

Jag undrar om alice är förkylld, igår så låg hon och nös konstant i ungefär en timme, sen så slutade hon helt plötsligt. Och i morse så har hon harklat sig och svalt och hållt på som att hon har snor i halsen. Vi får se om det går över. Wilma verkar ha noskvalster (igen, tycker hon har det hela tiden) så vi får nog ge dom tabletter mot det iallafall.

När jag satte mig vid datorn så var min tanke att plugga, men sen så försvann den tanken väldigt fort :] Ska vara barnvakt kl 13 så jag ska gå ut och gå nu istället.  


bye bye.
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Azra

Jodå, jag börjar bli lite tjock. Det är inte lika lätt att springa i full galopp som vi brukar göra på våra skogspromenixar, blir fort trött. På söndag åker vi till fjällen på semester. Ska bli skönt att få rulla runt i snön! Hälsa till matten.

2009-01-09 @ 22:27:21
URL: http://www.lillaskee.com
Postat av: lina

det får du jätte gärna göra :-)

2009-01-11 @ 11:40:30
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0