haha.

Just nu sitter wilma här under bordet och alice står på andra sidan bordet och tittar på mig och väntar på att jag ska säga varsågod till att hon får ta wilmas mat. Igår och idag har dom nämligen fått för sig att dom ska byta mat, en kupp dom försöker sig på mot mig liksom! Igår så hade ingen av dom så mycket mat kvar så jag lät dom byta till slut för jag orkade inte tjata och alice hade ju inte ätit på ett par dar så då fick hon äta upp några bitar från wilmas. Men idag ska jag fan inte ge mig, jag låtsas som att jag inte ser alice så ska jag se om hon vänder och börjar äta sin egen mat, men hon har stått där nu i ca 5 minuter så hon verkar envis. Nu satte sig Alice ner och då gick wilma fram till alice matskål, så sa jag nej. och då vände hon och gick till vardagsrummet, haha, snacka om surkärring (Får jag inte alice mat ska jag inget ha).

sen ska vi ut på promenad, Vår lilla Alice har varit sjuk här i helgen så hon har inte gått promenad sen i fredags, hon har haft feber och förkyllningen och antagligen kennelhosta. Men nu har hon slutat hosta och febern är borta och hon är rastlös så då ska hon få följa med på promenaden :)

Nehe, dom vägrar ge sig. Men nu ska iallafall jag äta frukost!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

Haha...vilka underbara hundar du har! Kan man göra annat än att skratta åt deras starka personligheter? haha...ge dig inte!!

2009-01-13 @ 11:53:47
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0