inget löp!

jag börjar bli otålig nu..men känn ingen stress alice för all del ;)

Idag så var jag i skolan på förmiddagen, sen så passade jag söta tjejen på eftermiddagen. Och nu har jag kommit hem och jag tycker som vanligt att det är svin kallt hemma hos oss..men 19c räcker tycker mannen! :( Så jag ska tända en brasa för detta går inte :)

Wilma har blivit så himla gosig det senaste, hon ligger jämte mig i sängen och hon kommer och vill sitta i knät och bli klappad. Vet inte vad det är med henne, hon äter ju inte heller så hon kanske fryser lite extra då eller nått så hon vill ha värme. Ska tända en brasa nu på direkten så hon får det gott min lilla snuttfis!

Imon är det skola igen...sen på lördag är det sälja glass som gäller, och på söndag är det städa sparbankshallen, och det är Warberg - Pixbo så det kommer va sviin mycket folk och säkert sviin bra match så folk slänger saker omkring sig så jag är beredd på att det kommer se ut som nån släppt en bomb på läktaren jag ska städa. Hoppas inte jag behöver städa där som klacken sitter för där är det alltid svinigast, alltid massa utspilld läsk och sånt där som är skit svårt att få bort!


jaja...brasa brasa!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Harregud Emma! 19 grader?! Det är ju svinkallt, Björn måste vara riktigt varmblodig. Hur har dagen vart annars?

2009-01-22 @ 20:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0