Jisses!

nu har jag suttit och kollat igenom schemat och kurshandboken. Känns bra att göra det inför kursintroduktionen som är imon så att jag känner att jag vet lite vad det handlar om. När jag läste igenom kurshandboken så märkte jag att jag kommer ha fullt upp =/ Det är föreläsningar som måste gås på, det är böcker som måste läsas och det är arbeten som måste göras. Och i denna kursen verkar det inte vara lite granna utav varje utan massor av varje. Också ska jag ju jobba lite upptill, så tyvärr kommer jag nog inte ha så mycket tid över till att åka till Alice som kommer vara i Svenljunga, det kan ju iochförsig också ses som positivt, att jag kommer ha mycket att göra och inte har tid att tänka på att hon inte är här, och tiden hon är borta kommer gå mycket fortare om jag inte behöver gå här hemma och fundera på om jag ska åka iväg till henne eller inte, utan jag har helt enkelt inget val än att stanna hemma och plugga, jobbar ju varannan helg så det får la bli varannan helg som jag inte jobbar som jag då spenderar i svenljunga. ah, det är sånt jag sitter här och tänker på nu, nu har jag 4 månaders stress och panik framför mig..yeha! Men, när det är gjort....så är det sommar med massa fint väder och vi har förhoppningsvis en glad och stolt alice som är mamma till en liten valp här hemma :)


Nu ska jag hänga upp tvätt och sen ska jag lägga mig och nana...



En bild från förra våren...ååh vad jag vill ha vår igen!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0