konstiga drömmar.

usch, jag hatar när jag drömmer konstiga drömmar där hundarna är med och far illa. Inatt så drömmde jag att jag skulle på utställning med alice, men så när jag skulle gå in så kom jag på att jag glömt vaccinations intyget. Men jag lyckades fjäska med vakten så vi kom in ändå. Sen helt plötsligt så var alla utställningsringar i en stor bassäng, sen sänkte dom ner en stor vägg mellan för att man inte skulle kunna se alla ringarna, och då var det en hund som kom under väggen och höll på att dränkas, så ägaren kämpade med att få upp hunden, så skulle jag hoppa i och hjälpa till men då sa två tanter till mig att det är ingen idé, för den hunden har försökt ta sitt liv länge nu. Men ägaren fick upp sin hund till slut ändå. Sen så var där massa skumma människor och alla jag kände var borta, så jag och alice yrade runt helt själv bland massa farliga människor. Sen helt plötsligt var utställningen på en stor båt. Och där var massa hemska människor som försökte ta alice ifrån mig och jagade oss. Så började båten luta och vi var tvunga att ta oss ner för den höll på att sjunka, och då hade jag wilma också helt plötsligt, så föll vi neråt för det lutade så mycket. så jag tog upp wilma i famnen för hon höll på att strypas av halsbandet. alice orkade jag inte bära så jag höll henne hårt i kopplet och hoppades på det bästa. Efter många svängar så kom vi ner till utgången och där gick vi ut genom ett par glasdörrar och ut på en stor gård. Så stod jag där och grät och klappade hundarna. Sen vaknade jag :) Så kände jag att wilma låg längst mina ben och var väldigt glad att det var en dröm och inte verklighet. och nu har jag berättat den så den kan inte bli sann :)

Nu ska jag ut med hundarna och njuta av att jag har dom som är så underbara.
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0