Morgonstress!

Nu sitter jag här och äter korvmacka och fil! Alice vill hellre ha min mat än sin egen så hon sitter bredvid och lägger huvudet i mitt knä, men hon får inget:) jag gav henne mat för jag hoppade på att hon skulle äta innan vi ska gå ut, för sen ska hon va inne och det blir en lång dag. Men hon ville ju inte äta :(

men men. jag är lite sen nu. Min morgonplanering var att jag skulle vara hemma från promenaden halv 8 så att jag hinner duscha, promenaden tar en halv timme och klockan är 07.10 så det går inte ihop. Men nu tog ja sista tuggan så nu drar vi, om jag får upp wilma ur sängen vill säga..hon ligger och snarkar så gott :)



Bye Bye!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

usch, jag känner med wilma, vill inte heller gå upp idag och absolut inte ut! Srs snart! Kram kram

2009-01-27 @ 07:54:21
URL: http://secretmom.blogg.se/
Postat av: jenny

oki.. jag va oxå där å skulle hämta men de va stängt,, de va ulrica som trodde du hade gjort de redan=)

2009-01-27 @ 08:44:29
URL: http://j3nnyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0