Nu är det mycket...igen!

ja, det är så mycket som ska göras nu. Dom introducerade projektarbetet igår i skolan, och tanten sa att vi gör projektarbete för att det ska bli enklare för oss att göra examensarbete, stämmer säkert och jag är säkert jätte glad när jag ska göra mitt examensarbete att vi gjorde projektarbetet...men nu är det hårt!
   Det är bra att B spelar massa tv-spel på kvällarna för då pluggar jag :) haha, dålig självkontroll jag har då, jag vill ju inte sitta o glo när han spelar så jag pluggar istället. Har fått gjort massa idag, pluggat klart lite grejjer och sen kollat läget med vilka böcker jag måste skaffa fram snart, och det gör mig lite lugnare..att ha koll på läget :)

Nu ska jag gå ut och gå en sväng med hundarna, sen ska jag duscha och sen ska jag åka och vara barnvakt. Hade kanske gärna vart hemma idag men det är så roligt att passa tjejen och jag skulle ju ljuga om jag påstod att jag inte behöver pengarna :) nu fick jag ett sms där barnets mamma frågade om jag gillar mcdonaldsmat. För tanken är att jag ska äta där sen, men så hade dom kommit på nu att dom hade en check på mcdonalds som måste lösas in snart. Och flickan hade sagt att hon äldre ville gå med mig än med mamman. Det känns väl bra, att flickan tycker om mig :) Men jag hoppas inte att mamman tar det fel och tror att hon tycker om mig mer än sin mamma, för mamma är alltid mamma och ens mamma är alltid den bästa :) men det gör hon säkert inte...jaja, men andra ord..jag ska till donken och äta idag..Det kan la va gött att göra det nångång i mellanåt :)

Så här gott låg mina älsklingar och gosade på trappan igår förmiddags.

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

hua, de låter inget bra, men är projektarbetet något man gör ensam eller i grupp? Jag får nog ringa dig för lite mer info ;) Vad gör du imorgon?

2009-01-30 @ 17:21:34
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0