otroligt.

Då var jag färdig med det didaktiska ställningstagandet...jävligt gött :) Så nu var denna kursen klar för tillfället, kommer säkert få tillbaka ställningstagandet och få ändra små fel men det bryr jag mig inte om nu. Nu ska jag börja koncentera mig på nästa kurs, DV - Demokratins Villkor. Tyckte först att det lät väääldigt tråkigt. men när jag har läst igenom kurshandboken och så där så verkar det ändå lite intressant.

nu ska jag ut med hundarna innan jag ska iväg och vara barnvakt.

tjo!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

vad skönt att du är klar med skiten ;-)

2009-01-15 @ 19:49:32
URL: http://secretmom.blogg.se/
Postat av: Ida

2009-01-18 @ 14:16:36
Postat av: Anonym

Härligt att du är klar med det men fy vad jobbigt att börja med DV kursen, AUO2 är ingen rolig termin, jobbigare än AUO1 men klarar man sig bara igenom den terminen är det bara en massa roligt kvar.

2009-01-18 @ 14:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0