Plugghäst!

Ikväll måste jag plugga. Ska ha seminarium och studiegruppsgrejjs imon så det måste jag göra klart!

Igår när jag och alice var ute och gick så tvärstannade alice helt plötsligt. så dök hon ner med huvudet i busken också stod hon där med rumpan upp i några sekunder, jag tänkte att det var la  en liten mus hon hörde eller nått. Men när hon väl tittar upp så har hon fått tag på en smörgås :) det kallar jag luktsinne. Men vi la tillbaka smörgåsen för jag sa att den var nog till fåglarna :)

Ja nu måste jag plugga så att det blir gjort!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej! Hade du hämtat vårt bildpaper? Hur gick de isåfall? har du de invidiuella oxå? kräm

2009-01-26 @ 17:46:07
URL: http://j3nnyk.blogg.se/
Postat av: Lina

usch ja, vi har både SST1 och SST3 imorgon så det blir plugg för mig hela kvällen med :( Ses imorgon :)

2009-01-26 @ 20:19:58
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0