snow!

Idag så snöade det på morgonen :) Så vi har vart ute och gått en promenad i snön, snön är säkert borta till i eftermiddag för det verkar redan ha börjat töa, men vi har iallafall fått känna den under våra tassar :)
Alice hon hittade min mössa i snön, sen så hittade hon sin boll i snön som har vart borta i några dagar. Hon är riktigt sakletare!


Alice försöker kraffsa bort all snö från hennes älskade boll! Hon blev helt överlycklig när hon hittade den!

Nu ska jag snart iväg till skolan.
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag grät som ett litet barn! En mycket stark film, såklart så har ju Jolie valt en bra film att jobba med hon kan nog välja sina manus. Jag mår fortfarande lite underligt när jag tänker på den.



Föresten du som har hundar! Vet inte om dom har samma problem som vi har med Leokatt. Han får ju en del vax i öronen eftersom han inte har så mycket hår ;) Så vi köper något som ska lösa upp vaxet. Det finns hos vetrinärer, men vet du om det finns liknade hos djuraffärer? Vårat är slut nämligen.



Tycker han börjar höra lite dåligt nu ;)



Kram



Kram

2009-01-23 @ 15:17:54
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0