Söndag!

Idag så är husse och wilma iväg och jagar långt borta. Så jag och alice får roa oss själva bäst vi kan, och jag älskar att ha egen tid med min alice :) Vi har gått en promenad på 2 h och jag passa på att njuta och titta på henne och vara glad att hon är här just nu, för det är inte långt kvar till hon ska iväg till svenljunga och då får jag njuta av att gå promenader med bara wilma istället, men just nu passar jag på att njuta av att ha min alice här :)

På onsdag så ska alice göra veterinärbesiktning, så då får vi hoppas att allt är bra med henne, och det ska vi la inte tro nått annat heller :) Jag går och kollar om alice har börjat löpa varje dag, och när jag ser nått på golvet som ser ut som en liten fläck blod så börjat mitt hjärta rusa men det saktar snart in i besvikelsen att det inte var nått löpblod utan nån annan skit! jaja, så är det :) Nu ska ja duscha och sen tända en brasa till wilma som hon kan ligga framför när hon kommer hem :)

Här börjar vi vår promenad, och alice är super pigg och tycker det så roligt att äntligen komma ut så hon vill nog att jag ska sätta lite fart!


 

  





När jag blev för varm för att ha mössa och stannade till för att fixa det så gjorde Alice precis som på mentaltestet, hon satte sig helt enkelt ner helt självmant och väntade på att jag skulle bli färdig, ingen mening med att stressa och skynda på när matte har stannat :)




Nu har vi gått Torpa - Nordmossa - Fågeldammen - Gunnestorp och snart är vi i Torpa igen :) Och alice är duktig på att gå lös även på vägen, hon vet att det är kanten som gäller.
















Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0