Stolt matte med smärta!!!

Jag var inne i staden innan idag och satte in P-stav, fy fan vilken smärta. Och det gör fortfarande ont som fasiken när jag anstränger armen :( buhu synd om mig, självförvållad smärta men ändå! :)
Hur som helst så hade jag med hundarna in till stan så när jag var klar så åkte vi till...

...GETTERÖN!!!


Det var så länge sen vi var på getterön och wilma var ju så mycket där när hon var liten och hon älskar det. Hon gnällde hela vägen dit när vi sväng av i rondellen mot havet :) Jag vågade t.om. släppa wilma lös när vi gick där och hon var så otroligt duktig, därav stolt matte, hon kom till mig när jag ropade och hon kom tom utan att jag ropade ibland för att hon ville ha godis...och det händer inte ofta att jag och godis är så intressant när man har chansen att sticka vart man vill :)


När jag släppte Wilma så tyckte båda två att det var lika roligt och det blev full fart.

     
Om vattnet har frysigt till is när man är törstig så får man väl äta isen då!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

Usch ja det ska göra svinont har jag hört!

Jätte fina bilder, vad duktig hon var som kunde vara lös, och vad modig du var som vågade släppa henne :-)

2009-01-16 @ 23:25:36
URL: http://secretmom.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, det gör ont, hoppas att du blir nöjd med den bara. Min kropp trodde att jag blev gravid med p-stavens hormoner så jag gick upp en massa i vikt och fick ta ut den efter bara ett halvår. Hoppas verkligen att det inte blir så för dig. Jättefina bilder på vovvarna.

2009-01-18 @ 14:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0