The end for the toy!

Nu gav leksaken upp! Det var ungefär tre timmar sedan Alice och Wilma fick den, och nu är den sönder, och av dessa tre timmar så har de kanske lekt i totalt 20-30 minuter. Härligt :) Nu ska ja komma på vad jag ska göra med den för jag vill inte bara slänga den när den var så rolig :)





Dom fick varsin favorit. Eller, ah...Alice ville helst ha båda. Men när Alice inte såg så smög Wilma och tog den ena och då fick det bli den som inte Alice hade i munnen för tillfället...Ibland så undrar jag vem som är högst i rang av dom egentligen, men det kanske inte är nån av dom, utan det kanske är B som är högst i rang utav hela flocken? Eller så är Wilma högst i rang fast hon är för snäll :) ja inte vet ja, mina godingar är dom iallafall.
  

  



Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0