Torsdag!

Igår var vi ju och fikade jag och flickan jag passar och annalina och hennes barn. Det var väldigt mysigt tycker jag, vi gick ju till fiket som har "lekhage", med ruschkanor, madrasser och massa leksaker. Tack för sällskapet annalina, saga och wille :)

Idag så åker jag inte in till skolan innan halv 1 tror jag. så wilma hon behöver inte gå upp och kissa och äta så tidigt. Hon låg och gosade på min sida av sängen tills jag vaknade och alice hörde mig röra lite för mycket på mig så hon rusade upp, morgonpigg som hon är, och viftade wilma i ansiktet med svansen. Det tyckte wilma var alldeles för hurtigt så hon gick över till björn sida av sängen och gosade ner sig...
 =)

Annalina berättade igår att dom var på breared med hunden innan vi åkte och fikade. Och jag saknar så att vara där, jag vågar inte åka dit nu när alice snart ska paras om hon skulle få nån smitta, hennes kennelhosta var ju antagligen därifrån. Sen så är det ingen kul för alice heller för hanar tycker hon luktar så himla gott och vill para sig hel tiden och det kan ju inte va alltför kul för alice, inte för hanarna heller som inte kan tänka på nått annat. Så det får vänta, åker kanske dit med wilma nån dag...annars så åker jag dit med wilma när alice är hon ulrica iallafall :)

Nu ska ja kolla hur jag står till i pluggandet =)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0