Tusen Tack!

Har ni lagt märke till min snygga nya design, ja det går ju inte att undgå såklart :) Det är min underbara vän Annalina som är så duktig och har gjort så fint med kort på oss :) Tusen tack vännen, jag tycker det blev jätte fint och jag kunde inte gjort det bättre själv :)

Igår så körde jag glassbil, lika kul som vanligt. men jag fick veta att jag inte ska köra om två veckor, för det behövs inte..och då får jag ju ingen lön, så det är inte bra :( just nu känner jag att det inte spelar så stor roll, skönt att va ledig, pengarna verkar rulla in från alla olika håll och jag bara flyttar dom vidare till sparande...men snart så kommer det inte vara lika bra länge och då kan dom pengar från hemglass vara bra...men men  :|

I Fredags en timme innan alla affärer stänger så säger B att han funderar på att åka och köpa Playstation 3. Nice säger jag...:) När vi diskuterat en halvtimme så kommer han fram till att; ja vafan, det kan la va kul. Så han brummar in till stan och köper PS3 och två spel :) Och vi spelade hela fredagkväll och b spelade igår när jag jobbade och jag har spelar idag när de har jagats, och det är riktigt kul. :)



  
Bilder från onoff.se

Nä nu ska jag göra mig iorning för att åka in att jobba, måste tanka också..lampan lyser :o så vi får väl se om jag kommer in till stan överhuvudtaget!

Föresten:
Ifredags när vi gått en sväng och vi kommer hem och jag torkar tassarna på hundarna. Så ser jag att det är blod på golvet, OH MY GOD tänker jag. Är det sant? Är det dags? Löper hon, LÖPER HON? hjärtat slår allt snabbare och jag lyfter upp Alice svans och tittar henne där bak...nä, hon löper inte. Nehe, hjärtrytmen återgår till det normala! Men vad kommer så bloder ifrån? Jag kollar Wilmas tassar, ingenting, jag kollar alice tassar ingenting. Sen så ser jag spår efter Alice och där hon haft sin vänster tass fram är det lite blod efter. Så jag kollar och det är lite blod i pälsen. Men det var inget allvarligt för det slutade efter bara några minuter. Men hur som helst...inget löp än så länge :) 
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Anonym

allt för dig vännen! Kram

2009-01-25 @ 17:22:14
Postat av: Åsa

Jättefin design du har fått!! Hoppas ni har det bra i snöslasket. Vi går och väntar på löp här också. Mini har knappt något hår kvar på kroppen. :) Kram Åsa och Mini

2009-01-26 @ 06:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0