sjukan!

Nu så är det kvällen och B sitter och spelar tv:spel för fullt, han var rädd att jag skulle bli beroende och att hundarna skulle ligga här hemma och bli feta medans jag bara spelade, men jag undrar vem som är beroende nu? :/

Jag kom iallafall precis hem från sjukhuset, pappa hade opererats akut kl 01.00 inatt, han hade ramlar i fredags och slått upp ett sår på nått sätt i ena lillfingret så det hade blivit infektion och igår kväll så hade handen svullnat upp x3 så han hade fått operarts direkt. Så fick han stanna kvar för han får antibiotika i dropp direkt i blodet för det går fortare så han skulle stanna inatt också. Så jag och lillsyrran vad där med lite kläder och tandborste o så :) pappa lilla då.

Nu har b gått ut med hundarna och jag har kokat makaronisar till lunchen imon så nu ska ja spela lite mördar spel. Jag drömde om tvspelet inatt. det är så bra grafik i det så det känns som att man är där på riktigt, och det var ju då det jag drömde. tvspelet är från 18 år och det kan jag ju förstå. Också drömde jag en till såndär läskigdröm med hundarna...att det var nån psykopat här hemma som skulle slå ihjäl oss alla så vi var tvunga att ta oss ut och åka iväg..b sprang och körde ut bilen och jag kämpade med att få med hundarna, jag bar wilma för jag hann inte springa och hämta kopplet. och jag vågade inte chansa på att hon skulle följa med mig...så när jag väl fått in dom i bilen så kom jag på att jag glömt tussan inne med psykopaten..så jag fick springa in igen och hämta henne...det slutade nog bra iallafall tror jag..vi kom iväg allihopa :) 


spela spela spela :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0