Varberg - fin stad!

Nu har jag och Alice varit i staden och hämtat böcker hos annalina, hennes flicka är så söt. Det är härligt nu när hon har träffat mig några gånger och vågar prata mig, hon har såna fina kommentarer och så fint leende :) annalinas poke är såklart också söt, riktiga charmtroll. Iallafall så åkte jag och Alicen vidare till fästningen och gick strandpromenaden. Nu ska ja kolla upp nått gott recept på internet så jag lämnar er med lite bilder.



Här börjar vi promenaden


 

  
Det är så många hundar som går på strandpromenaden så det är mycket att lukta på.
Ibland så mycket att lukta på så man inte riktigt hänger med.

  
Vi avvek lite från strandpromenaden så att Alice kunde få gå lite mer fritt utan att skrämma livet ur hundrädda människor.

  
Jag tycker Varberg är väldigt fint :)












 

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0