Alice då!

Alice är hallt, utan att ha gjort någonting så är hon extremt hallt :( Hon var det inte i morse men helt plötsligt så blev hon det, ena bakbenet vill hon inte knappt sätta i och jag tror också det gör ont i hennes ena framben, så hon har jätte svårt för att gå. Eftersom hon inte har kunnat sträckt sig eller gjort illa sig, eftersom hon inte gjort nått på hela dagen, så tänker jag direkt på borrelia. Vi har försökt få igång henne för det kan ju vara så att hon bara legat illa, men det blir inte bättre av att hon springer fram och tillbaka, och hon vill inte springa hur mycket som helst heller. Hon stannar när hon tycker att det har gjort tillräckligt ont! Jag känner att jag inte fixar detta, varför kan hon inte få må bra nu när hon har sitt exsem också!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Usch då! Jag vet precis hur det är. Så tråkigt att se dem må dåligt. Hoppas hon blir piggare och att hon inte råkat ut för fästingsjukdom!!



Åsa och Mini

2009-07-05 @ 17:59:35
Postat av: lina

Lilla gumman då, vilken otur hon har. Håller alla tummar jag har att det inte är borelia! Kram kram

2009-07-05 @ 19:59:24
URL: http://secretmom.blogg.se/
Postat av: Ann Chatrin

Nämen, inte bra! Loppan har varit halt i ca 2 veckor nu, hon bara var halt helt plötligt en morgon. Vet inte vad som hänt. Gått på 3 ben men efter ett tag när hon blivit uppvärmd har hon använt 4 ben och bara haltat lite. Nu är hon nästan bra igen. Märkligt. Hoppas att Alice blir bra så att vi ses i Tvååker.

2009-07-05 @ 20:10:33
URL: http://www.lillaskee.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0