...

Alice har verkligen repat sig otroligt bra. Hennes exsem läker sig så fint så fint, det är nästan helt borta nu. Och hon halltar ingenting, däremot så är hon inte på bushumör. Men det beror säkert på hormoner och sånt där. Det är ju fällningsperiod nu.

Själv så har jag ont i magen. För varje minut så inser jag att det snart är imorgon och jag vill inte. Jag vill blunda och vakna och inse att detta är en mardröm. När jag fick reda på att han var död så var jag jätte ledsen, sen så har det lagt sig, men nu så är det som att jag verkligen inser att det är sant, för det är hans begravning imorgon.
Det är iallafall en tröst att jag kan se fram emot utställningen på Fredag, att det är roliga saker som händer så snart efter!

Vi skänker en tanke till Alice syster Mini som inte mår bra! Vi tänker på Åsa och Mini och hoppas för allt i världen att Mini ska bli bra snart!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

Sänder mängder med styrkekramar till dig älskade vän. ska tänka på dig idag!

2009-07-09 @ 09:22:38
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0