Första dagen på jobbet.

Idag stod jag kl 05.00 utanför hallandsnyheter. Första dagen på jobbet som jag väntat på. Herregud. Var så nervös i natt så jag kunde inte sova. La mig vid 21.30 men somnade nog aldrig riktigt, hade inte somnat kl 01 och kl 04 ringde klockan. Konstigt nog så var jag hur pigg som helst och bara flög upp ur sängen. Men nu så känner jag att jag hade gärna sovit några timmar. Men det får jag icke. För imon ska jag städa kl 06 igen så jag måste somna tidigt ikväll. Det gick bra att städa tycker jag och det var inte alls så dumt, gick där i min takt i lugn och ro och var klar i tid. göttans :)

Här kommer lite bilder från Alice bad!


Duschad..då är man ynklig.



Föning och kammning.

Resultatet. Pälsen bara rasar av henne nu. Mest har det rasat baktill så hon ser lite ut som ett lejon :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

Hej, jag ska kolla med andreas så det går bra, men det tror jag att det gör, vet med all säkerthet imorgon kväll, går det bra att vänta så länge? kram kram

2009-07-20 @ 21:21:39
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0