Fredag :)

Ja inatt så fick alice ju sova utan tratt. Och det gick jätte jätte bra. Hon vet att hon inte får klia på såren, och då kliar hon inte på såren, är inte svåra än så när det gäller Alice :) Ibland kan hon inte låta bli utan går och böjer ner huvudet och vill så gärna, men då säger jag vänligt men bestämt nej och leder in henne på annat så hon inte ska tänka på det. Hon är så duktig, och eftersom hon är så duktig så behöver hon inte ha tratten på sig, så hon har faktiskt inte vart på såren på hela natten och nu börjar det bli hårt och fint, så det ska nog gå bra detta :)

Nu har jag städat hela huset, typ :) Tänkte jag skulle ut och lägga mig i solen igen. men den är ju borta nu :( men man ska inte klaga, man blir ju bara bitter då. Det är la bra med moln ibland också..kanske!

Snygge stilen, ser inte så skönt ut för svansen det dära.


Ibland är det skönt att va ledig och bara ta vara på den varma solen!


Kallt vatten är viktigt för hundarna när det är så här varmt!


Alice ligger mest inne nu om dagarna. men ibland kommer hon ut på trappan för att kolla läget.
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Ann Chatrin

Vilken tur att det börja läka! Inte kul med eksem, bra att hon är så duktig. Hoppas att vi ses i Tvååker.

2009-07-03 @ 19:17:45
URL: http://www.lillaskee.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0