Harry Potter and the half-blood prince.

Åh vad jag älskar Harry Potter. Böckerna är så bra skrivna så att man kan tro att dom är sanna, it makes sense när hon skriver. Det kan ju faktiskt vara så, som det är i böckerna att dom som inte kan utöva magi är mugglare och dom som kan utöva magi avslöjas aldrig för mugglarna, way not? Det får ju jag aldrig reda på för jag är ju en mugglare i såfall :)
Hur som helst. Detta är den näst sista filmen och den var lika bra som alla andra. Dom är så otroligt bra gjorda. Men det är synd att allting går så fort fram om man jämför med böckerna. Där är det ju lite mer mystik och lite mer långdraget, det är ju mer spännande. Men filmerna hade ju såklart blivit alldeles för långa då. Nu längtar jag tills nästa film kommer, den kommer nog vara den bästa av alla tror jag!
Tusen tack Annalina för att du bjöd mig på bio, och tusen tack Annalinas Sambo för att hon fick bjuda mig med dina fribiljetter :)


Usch vad här ser ut hemma. Det är ingen som har haft tid att dammsuga på hela veckan..Det ligger stora hårbollar överallt. Men men, har man berner så har man. Och jag ville ju att hon skulle fälla snabbt och intensivt så det är la bara att tacka och ta emot :)
Är aningen arg på sennenklubben just nu. jag anmälde mig dit för att jag ska kunna anmäla mig till sennenutställningen. Men jag har fortfarande inte fått något medlemsnummer och då kan jag inte anmäla alice till utställningen, och sista anmälningsdatum är den 27/7. Har mejlat och ring men det enda jag fått tillbaka var ett mejl där han som jag mejla hade vidarebefodrat mitt mejl till nån annan. Ska ringa alla nummer som står på hemsidan imon om jag inte fått nått mejl.

Innan idag så höll jag och han jag åkte på städjobb med på att krocka. Bilen sladdade runt när vi körde ut från en korsning. Vi kom över på andra körbanan och jag såg hur en bil kom körandes mot min sida på bilen, men då slutade bilen sladda runt och min städkompis som körde kunde köra över på rätt sida igen. Var lite skakis där ett tag kan jag ju säg!

Nu ska jag ut en kissrunda med hundarna. Och sen ska jag nana. Natti natti friends!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Hej

Kul att du ska anmäla till Ängelholm. Har hon sin päls tills dess tror du ? ditt medlemsnummer står på baksidan av sennenbladet

MVH Ulrica

2009-07-24 @ 09:58:29
URL: http://www.bernerglantan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0