Inte mycket sömn!

Varken jag eller Alice sov mycket inatt. Jag hade öppnat massa fönster och ytterdörren till uterummet var öppen så Alice kunde ligga där, hon blir ju så varm med tratten. Men jag hörde flera gånger i natt hur hon gick omkring, hur hon försökte komma och lägga sig på golvet bredvid sängen men att det var trångt, hur hon skrapa i väggen mellan köksbordet och väggen när hon försökte lägga sig där. Flera gånger kom hon in och jag hörde hur hon stanna och bara stod vid sängen och tittade på oss. Vid 02 tiden gick jag ut med henne så hon fick kissa. Inatt så ska hon faktiskt få sova utan tratt, hon är inte på såren jätte jätte mycket längre, lite då och då. Men nu har hon inte vart på dom på flera timmar när hon ligger och sover, så det ska nog gå bra på natten. Det är nog värst på dagarna och hon inte gör nått som hon känner att det kliar. Jag märker ju imon om hon har vart på det. Det gör nog ont på henne nu, det är varit i två sår nu och salvan som ska läggas på vill hon inte ha. Hon brukar alltid vara stilla och jätte duktig när man grejjar med henne, det går fint att tvätta men salvan vill hon inte inte ha på. Så det svider nog med den. Hoppas det blir skorpor på såren snart så det inte är så öppet.
Hon har börjat fälla mitt lilla gullefjun också. märker allt hårstråna på golvet här och där. Det är ju inte alls mycket än, får hoppas att hon inte tappar för mycket innan tvååkers utställningen och att såren har blitt bättre. annars verkar det som att tvååker skiter sig iår igen för oss! Men det positiva med att hon börjar fälla nu, är ju att efter tvååker ska jag ge henne sånt där vad det nu heter så att hon fäller fortare, så då kanske hon är fit for fight till sofiero utställningen i september :)

Idag så jobbade jag på ett nytt jobb, som personlig assistent. Det var roligt det. En liten 6 årig kille. huur underbar som helst. Vi var och badade i havet och hade det jätte mysigt. Ska vara där lite då och då i sommar och till hösten. Det är roligt :) 
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0