jobbat!

Nu har jag vart och jobbat, städat. Och det är verkligen ingen lätt match. det är ofta kvinnor som jobbar på sånna här jobb och män tycker att det är en "kärringgöra", men det är fan tufft alltså. Är helt slut efter att ha släpat dammsugaren upp och ner i trappor och hållt dammsugaren med en hand och dammsugat med den andra. Nu är jag så svett så jag måste ta en dusch innan wilma ska iväg och trimmas. Det ska bli skönt för henne, hon har lite småtovor här och var nu som jag faktiskt inte har tatt bort pga att jag visste att hon skulle till frisören idag så det får frisören göra, ska nog bli skönt för henne att bli av med den långa pälsen nu när det är så varmt ute.

       

Det är alltid lika roligt att komma hem när det är två som blir så glada att se än, Alice gör alltid några aurovarv med en boll i munnen för hon blir så glad.



Wilma är däremot mitt i mellan löp och skendräktighet just nu. Hon blir glad, vifftar lite på svanen och slickar än i ansiktet men sen är det bra med det. Hon är för mogen för lek och sånt larvigt just nu tycker hon!  
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0