så jävla roligt är det inte...

Det tog emot idag när klockan ringde 04.00. Låg och tänkte att "faaan, gå upp nu och åka in till stan för att städa i typ 3 timmar, det suger" Men samtidigt så kan jag ju tänka att jag kan åka hem och sova direkt när jag är klar :) Och snart har jag gjort en hel vecka av 3 veckor...det går undan minsann :)
Klockan 13 idag så ska jag åka till mina lillasysters stall och kolla in hennes hästar, hon har hyrt ut sin egen och har en annan som hon rider med och i förrgår så köpte/hyrde (?) hon en skettis, så vi ska gå ut och gå med hundarna och skettisen, det ska bli roligt :)

Annars så längtar jag tills på fredag,då ska vi till johns place :P stället i Varberg som har den aaaabsolut godaste maten, och ligger på det aaaaabsolut mysigaste stället. Förra året när vi var där kunde vi sitta utomhus, typ på stranden och höra havets vågor...aaah, det är fantastico!

Nä jag får la åka då :( Ska se om jag kommer ihåg att ta med kameran så ni kan få se sketlandsponnyn :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0