Sagt upp mig...

Nu har jag sagt upp mig  från Hemglass. Ska ju jobba som assistens för lillkillen varannan helg till hösten, och jag känner att jag inte kan ha hemglass varannan helg också. Och igår när jag körde glass så var det jävligt skönt att veta att jag har ungefär två gånger kvar att köra. Jävla skrotbilar är vad det är. Och det finns aldrig så mycket glass som jag behöver för att kunna sälja, när jag kom igår morse så trodde jag först inte min bil var lastad, men det var den. han som lastat den hade inte fått lasta mera, för att det ska räcka tills nästa leverans kommer. Och det är ju skit, inte bara att det är pinsamt för kunderna börjar bli jävligt irriterade på att jag aldrig har glass när jag kommer, speicellt dom sista på rundan. Men också för att jag hade kunnat sälja mer om jag hade haft glass och då hade jag fått mer lön, eftersom det är på provision. Och det suger!

Nu ska vi ut och klippa häcken....går ju knappt att gå i gången nu!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0