snuttan.

Nu ska jag iväg och jobba med lill-killen. Det är jätte jätte roligt men jag vill helst inte lämna hundarna :( Alice har blivit så himla "mammig". Hon följer mig mer än vanligt och kan inte ens gå ut i trädgården och uträtta behov om inte jag följer med henne ut på gräsmattan. Jag tror ju inte hon mår dåligt på nått sätt, men jag känner inte heller att jag vart borta mycket nu, däremot så är husse borta väldigt mycket. Kan det vara därför? Att hon känner att hela flocken är sällan tillsammans nu för tiden och vill då vara mera nära? Jag vet inte jag....

Jag hoppas så att vi åker till mormor och morfar på Lördag. Dels för att liljorna snart är perfekta så att Mikael kan få dom, och dels för att det hade vart härligt att bara åka bort en helg. B har ju tyvär inte tid att följa med så Alice och Wilma får följa med mig i stället för att dom ska ligga hemma och vänta på han hela dagarna. Jag håller tummarna...

Wilma tycker nog det är skönt att blivit trimmad. Har inte känt att hela sängen har skakat för att hon har kliat på tovor och sånt en ända gång inatt, det är skönt för henne :) Nu ska jag skriva upp att jag ska rycka henne lite med en måndads mellan rum i kanske 3-4 månader, då skulle hon tydligen få fin päls :) 
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

Hej!

Ja vi kan boka den 23e :) Jag jobbar till 16 men vi kan ju ta en tidig bio ändå :) Ska bli sååå skoj att ses! kram kram

2009-07-16 @ 21:40:58
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0