Espree Hundschampoo!

Jag älskar espree hundschampoo. Det jag har haft till wilma är jag jätte nöjd med, det gör inte hennes päls så mjuk utan den är förblir sträv som den ska vara. Och nu har jag badat Alice med det så att hon ska fälla, och det blev hur bra som helst, jag kunde blåsa och kamma bort massa päls och hon blev jätte fin. Så till utställningarna som är kvar så tänkte jag faktiskt ge mig på att bada henne här hemma. Ska köpa ett espree schampoo som ger volym och glans så ska jag se om det gör mig lika nöjd som dom andra har gjort :)

     
Alice "fälla-fort" schampoo - Volym och glans schampoot - Wilmas strävpäls schampoo.

Bilder från Lupus.se


Tänker på Åsa och mini varje dag.
Och på Anna som tyvär fick ta bort sin underbara Mysak!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

Jag har det fälla fort till Nemo, funkar ok på honom tycker jag :)

2009-07-19 @ 21:20:50
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0