utställningar.

Efter mycket om och men så är Alice nu äntligen anmäld till utställning i Ängelholm. Ringde runt till massa människor och märkte att dom inte sitter på kontor, utan nummrena på hemsida går hem till folk. Till slut så fick jag tag på en vice ordförande som sa kunde se att jag betalat in pengar och gav mig mitt medlemsnummer. :) Det vra bane mig inte lätt att anmäla på hemsidan heller, på kennelklubbens hemsida så går det så smidigt, man kan inte missa nått. När jag anmält mig så märkte jag ju att jag inte betalat utställningen, det fick man göra själv genom att leta upp ett postgiro nummer på hemsidan och betala på. jaja, nu får vi la se om hon fått sin päls tillbaka tills dess. Annars är det bara roligt att gå på en utställning med bara sennenhundar, det har vi aldrig vart på innan :)
 
Nu ska jag gå och sova lite. Har faktiskt dammsugat här hemma efter jag vart och jobbat i morse :) Och sen så kommer B´s mamma som inte hade nått att göra och går ut med hundarna, det är guld just nu. Så jag kan lägga mig och sova och sen städa lite mera när jag vaknar. Och b kan såga veden som han håller på med. Fast lite dåligt samvete får jag ändå, Alice är så himla "mammig". Också ska vi lämna dom ensamma ikväll och imon ska jag jobba igen. Så på söndag ska vi hitta på nått riktigt roligt, då är det hundarnas dag =)

Gonatt!  
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0