Wheels & Wings 2009

Är båda igår och idag, förr så gick jag ut båda dagarna även om kroppen sa emot. Nu har blivit lite äldre och lite förståndigare så jag stannar hemma andra dagen :) Det var jätte roligt igår var det. Jag och Hanna skulle åka raggarbil som pappa körde, så vi satt och väntade och väntade på västra vall, så ringde plötsligt lilla syster och säger att bilen började koka så dom kommer nog inte komma fram på ett tag, då var klockan 10, lillsyster ringde mig klockan 2 och sa att do mfått igång den igen :) Det var ju lite synd för dom klart eftersom croushingen är mellan 18-24, men jag och hanna hade kul på cheers and beers iallafall :)
Det roligaste på hela kvällen var nog att Hanna hade kolla in en bartender, så vi sms:ade till 118100 och frågade om han var singel, dom ska ju ha svar på allt. Det kom ett Sms tillbaka "Det finns inga uppgifter om anställda på cheers and beers i Varberg. Men vi tycker han ser singel ut" så det var bara för hanna att köra hårt på den :)

Ja idag är man lite seg, jag som skulle ha så mycket att göra idag har plötsligt inget att göra. Vi ska inte åka till mormor och morfar för det regnar, syster och hennes kille ville inte åka motorcykel då. Så Ludde ska få mikael liljos istället, kanske ses dom där uppe så han kan ge dom till han. Och eftersom vi inte skulle åka så var det tänkt att jag skulle va barnvakt, men dom hade fått tag på gratis barnvakt så det blev inget med det. Så nu är jag fri ikväll :) Vi ska grilla ha de vi tänkt, eller B ska grilla rättare sagt. Det är han som är kocken här. Jag ska städa nu tänkte jag.

Man kan tro att wilma är bakis också. Hon vill inte äta nått annat än gräs och hon sitter där ute i trädgården i regnet, knödd intill huset så hon inte blir blöt. Hon tycker la det är gott med friskluft kanske. Hon åt inte igår heller. Alice däremot äter för dom båda två nu, så det är härligt. Hon äter först upp sin egen mat och när hon ser att wilma har lämnat sin mat så tar hon den också. Efter hon gett oss en frågade blick och vi sagt varsågod då.. :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Roligaste kvällen på länge :)

2009-07-21 @ 14:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0