Bilder.



 
 










 

  

Tog lite kort innan, dom blev ganska fina tycker jag :) Rådjursgeten som går ute på lyckan är riktigt knubbig, det syns inte så bra kanske på dessa små bilder men när jag förstora upp dem här hemma så ser det verkligen ut som att hon har en eller två killingar i magen, så går nog runt där i det höga gräset och väntar på att den/dom vill komma ut.
Nu ska jag kolla in vilka jag ska rösta på på söndag. Jag funderar lite på centerpartiet, läste innan i tidningen att andra länder i EU vill att djur ska få slaktas utan bedövning om det handlar om en religöshandling, något som idag är olagligt i sverige och i många andra länder också, men om dom länder som vill får igenom detta så tvingar Sverige att ta bort sin lag och det blir fullt lagligt att slakta djur utan bedövning. så stod det att centerpartiet ska strida för att detta inte ska få hända, så jag ska kolla in vad de olika partierna tycker om saker och ting nu och sen bestämma mig. Är det konstigt att rösta annorlunda i valet till europaparlamentet och valet av Sverige rikstad?
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

verkligen jätte fina bilder, var det med björns kamera?

2009-06-03 @ 20:45:15
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0