dåligt samvete.

Ja, nu sitter jag här och har lite dåligt samvete. Vi skulle gå ut med hundarna men i sista stund så kände jag att jag verkligen inte orkade det idag, har så fruktansvärt ont i huvudet och är trött som f-n. Så jag gjorde maten tills imon så B fick gå ut på promenaden själv idag. Så ca 5-10 minuter efter att han gått så börjar det ööös regna, och det vräker verkligen ner. Det är inte bara en liten skur utan det har hållt på ett litet tag nu. Är beredd på att ta emot två blöta hundar och en blöt och kall sambo om en stund, har gjort iordning hundarnas mat och ska sätta på te också :)
men jag är glad att regner väljer att komma idag för imon vid denna tid är det agility på schemat!

Har jobbat nu två dagar och jag trivs så himla bra på förskolan jag är på. det är en liten förskola med bara en avdelning, super fin mysig gård och barnen är helt underbara mot varandra och mot de vuxna och personalen är så himla goa också. Men jag ska ju bara vara där ons och tors också, det är synd. Hade gärna vart där hela sommaren :) 
Även om jag trivs så himla bra och tycker det är jätte roligt så känner jag att jag är helt slut när jag kommer hem. Och det hjälpte ju inte idag att jag åkte till en Nisse som skulle kolla på bil och varför den låter. Skramlandet var lätt att fixa, bara att ta bort värmeskyddet på avgasröret som hade lossnat. Men dunkandet (som förövrigt inte ville göra ljud ifrån sig när han provkörde den) var inte lika lätt, det är var nån gummigrej på nån knut, gummigrejjen kostar en tusen lapp att laga men han visste inte om hela knuten hade tatt skada och då kan det gå på flera tusen... :( Han ska byta gummit på torsdag och fortsätter det att låta så är det antagligen knuten som också är sönder och då måste den bytas...jag har veeeerkligen inte råååd :( eller råd och råd, det är väl en prioriteringsak, men mycket har blivit prioriterat till att ta pengar från sparkontot det senaste och jag vill inte mer, blundade sist när jag förde över för jag ville inte se hur mycket av mina sparpengar som försvunnit till presenter och allt vad det har vart nu det senaste.

Ska gå in och kolla om jag fått mina skattepengar....dom borde väl komma snart.
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: nathalie

har en frågestund i min blogg. Du får gärna svara



Why can´t big be beautiful?

( svara i rätt inlägg )

2009-06-09 @ 19:29:39
URL: http://naatys.blogg.se/
Postat av: Jenny

hej, ursäkta att jag är sen på att svara. valpkursen har gått bra, det är jätte kul och trevligt att prata med de andra hundägarna om deras valpars bus och hitte på :) Skönt att ha en instruktör som berättar och låter oss testa olika knep också. Kände verkligen att jag behövde det :)

2009-06-11 @ 11:41:28
URL: http://mowlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0