feeling hot hot hot..

Ja, hundarna gör inte många knop nu. Dom ligger ute i skuggan och bara latar sig. Fast Wilma är lite väl slö måste jag säg. Hon vill inte äta (inte ens leverpastej) och låg i soffan och sov till halv 12 idag. Men hon har ju slutat löpa för ca en vecka sedan så det kanske är lite hormoner som spökar, plus att det är väldigt varmt. Jag är iallafall ledig så jag kan ha koll på henne om hon skulle bli sämre! 

Jag åkte och köpte färg innan. Ska måla om några stolar. bla wilmas stol i köket, där hon ofta sitter och tittar ut genom fönstret.  Svarta ska stolarna bli och till wilmas så ska jag sy en kudde också så att hon får det mjukt och skönt att sitta på (och för att hon inte ska riva bort färgen ;) Så nu har jag tvättat och sandpapprat alla fyra stolar. Det var jobbigt. jag trodde ju att det bara var att slänga på lite färg också var det klart, men icke då. Nu efter jag har ätit ska jag grundmåla också!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan! Nej tyvärr blir det inte borås i helgen. Det var nog för sent att anmäla sig till både borås och tvååker ( inte för att jag är säker på vilken loke hade kunnat anmäla sig till ). Ja, jag är jätte nervös, undrar hur det kommer kännas när jag väl är på min första utställning. Men min första blir nog i göteborg, finaste västkustvalpen skall visst utses, så vi får se.. blir nog första :) kram och lycka till på söndag

2009-06-24 @ 20:54:32
URL: http://jeennyyss.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej, ja det är synd att vi inte ses.. Men det kommer nog snart tillfälle :) Tackar, tackar.. försöker få det så fint som möjligt här hemma, men allt tar sin lilla tid. Ja, det skulle suttit fint med en sådan titel på Loke, men ska ju inte hoppas på för mycket, kul att vara med i alla fall :) Vart var det ni bodde någonstans, utanför halmstad? (dålig på vart allt ligger i och med jag själv inte är från halland från början ) hehe. ´kram

2009-06-24 @ 22:50:57
URL: http://mowlo.blogg.se/
Postat av: jenny

haha nu skriver jag från alla möjliga bloggar.. fattas bara en tredje blogg nu :) haha

2009-06-24 @ 22:51:54
URL: http://mowlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0