Lång dag idag!

Idag jobbade jag 8-16 och sen åkte jag direkt på spinning, det var jobbigt men behövligt, känner mig mycket piggare nu än vad jag har gjort de andra dagarna jag jobbat. då har jag ju bara lagt mig på sängen och nanat så fort jag kommit hem ungefär :)
Fick näsan en chock när jag såg en sag idag på förskolan jag jobbade på. "Läs gärna här vad vi gör på dagarna, på dagis" Stod det på en lapp i hallen bredvis en almanacka. Vaddå dagis? Det heter ju för fan FÖRSKOLA. FÖR-SKOLA. Det är inget jävla dagis, daghem (?) där man bara passar barnen. åh jag blev lite arg där ett tag! Om inte ens personalen på förskolorna kan kalla det för vad det är, hur ska då förskolorna få högre status?

Nä nu tror jag att jag tar och åker ut med hundarna till the getteriland! Alice hon springer här fram och tillbaka, in och ut. Tror hon försöker säga mig nått, "kom igen nu din tråk morsa"...
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0