Ledig idag!

ja, det är härligt det. Men det är tråkigt att ingen annan är ledig bara :( Men jag har ju mina dogs. Jag ska backa en väska nu med lunch och åka ut till getterön idag igen :) Tänkte gå en sväng och sen får vi svalka oss i havet. Hundarna badade igår och dom gillade det. Dom är ju inte sånna som gärna simmar, men dom går gärna i och springer runt lite så att det svalkar :) B kom hem precis innan jag skulle åka igår så han följde med och tog kort, får se om han kan lägga in dom i min dator nångång så ni får se :)

Ja nu ska jag ut i solen! :) Får passa på och bada med Alice nu för på fredag ska hon bada (på riktigt då) hos ulrica och på söndag är det ju utställning, och 2 veckor efter det är det utställning i tvååker igen och där i mellan hade jag tänkt att hon inte skulle behöva mera bad, så hon får hålla sig ren och fin då :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej Emma!! Tack för din värmande ord och din omtanke!! Det betyder mkt!! Kul att hitta dig och Alice här med så jag kan föja eran framfart :o) Kramar från mig och Albin

2009-06-23 @ 23:57:32
URL: http://www.cissiblomster.st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0