oh my god!

Att jag fortfarande lever är ju ett under. jag har precis sytt klart stolsdynorna till två av stolarna jag målat, och dom andra två får fan inga stolsdynor! Det var det värsta jag vart med om. blod, svett och tårar har nog aldrig passat bättre in att säga. b jobbar natt i natt och tur var nog det, för både han och jag. Annars hade han nog flyttat ut! MEN, nu har wilma en dyna till sin stol!!!! Imon när jag målat stolarna en gång till så ska dom få flytta in till sina platser, köket, källaren och sovrummet :)

Här får ni en liten glimt. Det ser ut som att det är mitt i natten här i torpa. men det är det ju inte riktigt än. Jag ska ut på en liten avkopplande promenad nu :)



Föresten. Jag drömde här om natten att jag var på utställning med Alice. Domaren tyckte hon var så fin så fin, hon fick massa beröm för sin päls, för sin gång, för sitt fina huvud, för att hon var så snäll..sen sa domarn, Men...hon är inte riktigt där än!!! Är så jävla trött på detta "men", hon behöver tid, hon saknar nått. Nej, hon är den finaste som finns och iår är det hennes tur att få rättvisa. inte för att hon bryr sig det minsta men ändå... :] Ja, jag tror verkligen på henne iår. Nu har hon vuxit till sig och hon har sin päls. tänkt om vi får rosett på söndag :D
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej. Det blir den 23:e augusti. Precis anmält honom till det nu :) Så fina stolarna blir! Ja, hoppas hon får en rosett :) håller tummarna :)

2009-06-26 @ 10:36:13
URL: http://jeennyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0