sommarjobbare!

usch, jag förbereder mig. Ska jobba hela veckan på förskolor och på lördag ska jag köra glassbil. På lördag börjar det jobbiga med att B inte kommer va hemma nånting, jobba 12 timmar om dagen mån-lör. Ja kommer aldrig få se honom. På söndag ska jag och syster och pappa antagligen åka upp till farmor och farfar. Det hade vart skoj :) Hundarna får ju följa med får B jobbar denna söndagen. som sagt, kommer inte träffas så mycket denna sommaren. Nu känner jag att vi skulle åkt på den där resan som vi funderade på att boka innan sommaren, det hade vi nog behövt.

Wilma är helt galen nu. Hon ställer upp sig, liksom trycker upp sin rumpa i ansiktet på Alice och när alice tycker hon är jobbig och backar så flyger wilma på alice och ska para sig med henne, liksom; Så här du ska du göra. Men Alice tycker hon är mest jobbig nu. Wilma hade nog inte vart några problem att få parad så ivrig som hon är. Svansen är stel som en pinne rätt åt sidan. hon är så söt :)

nu ska vi på promenad innnan jag får ta och åka till jobbet :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0