SommarLov!

Nu ska jag inte läsa mera kurslittertur, jag ska inte skriva mer arbeten, jag ska inte inte sitta inne vid datorn när solen lyser ute, jag ska inte sitta på tråkiga föresläsningen där jag sitter och halvsover, jag ska inte känna stress för sånt som jag måste göra klart till viss datum...innan i augusti igen, för nu har jag sommarlov :) Även om jag äälskar livet som student så älskar jag också sommaren då man får ta ett break från skolan och bara jobba på dagarna och tjäna pengar och när man kommer hem så är man ledig!




Ha en bra sommar vänner. Nu ska jag nog ta och ställa bort datorn, den måste inte stå framme på köksbordet längre för jag måste inte gå in på högskolans hemsida varje morgon för att se vad som hänt där :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Katrine

Hej!

Jag älskar denna låt, jag kan den tom utantill ;)

Den var väldigt populär när jag var barn. Vi är ju jämngamla Anita och jag.

Härligt med sommarlov, en och en halv vecka tills jag har mitt.

Kram Katrine

2009-06-04 @ 19:38:31
URL: http://www.alnoitens.se
Postat av: Ann Chatrin

Men hallå, hur gammal är den låten egentligen? Blir ju lätt nostalgisk när man ser skivomslaget! Men du får inte ställa bort datorn för långt, vill ju fortsätta att läsa din blogg.

2009-06-04 @ 20:36:47
URL: http://www.lillaskee.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0