20 mars 2009

Underbart! Idag vaknade jag kl 8, pga att det är så ljust ute, och jag älskar det :P Det är inte så varmt idag, det är ungefär 2 + i skuggan. Men det är ändå ljust och soligt :) SMHI visar att i morgon ska det blir soligt, det gillar vi. Då är säkert många personer glasssugna :P

Nu ska ja städa lite, jag har lagt in sängkläder i tvätten som jag tänkte häng upp ute i solen sen, det blir gott :) Tänkte att de kunde blåsa bort lite alicepäls från sängkläderna då också, det försvinner liksom inte i tvättmaskinen! Så ska jag plocka undan så att här blir riktigt vår fint. Kanske åka och köpa en vårduk! Åh vad härligt det ska bli till sommaren när man kan gå ut och plocka fina blommor och ta in :) Tex våra tulpaner och rosor!
 
Sen idag så ska jag antagligen åka och kolla in annalinas mf. nya lägenhet. Ska ta med hundarna då också så kan vi gå en sväng vid havet där deras nya lägenhet ligger :) det är så fint att gå där, men det blir aldrig av att jag åker dit för att gå promenad för det är på andra sidan stan!  så jag tänka passa på när jag ändå ska dit :)

Sitter här och doftar tulpanerna jag fick av Ulrica, det luktar honung tycker jag :) gott!

Kom på igår att snart är det maj, mars är ju snart slut. Sen kommer april gå så super fort för då är det säkert fint vårväder. Sen är det maj, då är det säker sommarvärme lite smått som kommer. Sen är det juni och då slutar denna terminen, woho!

I tisdags så bakade jag muffinsar. Blev så supernöjd med dom. Dom sjönk inte ihop när de svalnat som de ALLTID gör när jag bakar muffins :) Alice är som ni ser som vanligt med där det händer nått!

  



Jag fyller år om 18 dagar också :P Glöm aldrig det!

Nu ska jag städa vidare!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

Vilka fin fina muffins! Dom ser jätte goda ut, synd du inte kunde komma men jag vet hur fort dagarna går :) Det kommer ju fler dar om man säger så ;) ses på tisdag? KRAM

2009-03-22 @ 09:07:12
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0